Dinar del soci Socarrat 24 de febrer de 2008 - Jordi Babia

Hola a tothom

Us comunico que el dinar de soci que em toca preparar aquest mes de febrer es realitzarà el dia 24. És el diumenge al migdia. A l'hora de dinar.

Us prego que em confirmeu la vostra assistència abans del migdia del dimecres dia 20.

I us informo que el dinar es basarà en especialitats del Camerun, en homenatge al subcampionat acabat d'aconseguir a la Copa d'Àfrica de futbol celebrada recentment a Egipte.

N'DOLÉ amb YAM i BOBOLOH. I de postres POPOR.

Alfals amb llavor de pipa de carbassa mòlta amb carn de vedella, peix i gambeta (N'DOLE), que el menjarem amb batata (YAM) i iuca (BOBOLOH).

I de postres menjarem papaia (POPOR) amb un puntet de sal per sobre.

Esteu tots convocats.

UES (Us Esperem Socarrats/ades)

P.d: Com que no m'entenc gaire bé amb aquestes màquines, no estic del tot segur que us hagi enviat aquest correu. Que algú em confirmi de seguida que l'ha rebut, sisplau. Merci.

Perdoneu. Abans no us he dit que no us puc confirmar cap preu. No en tinc ni idea, encara. Però us asseguro que no serà un preu car.

Si algú me l'exigeix, em posarà en un compromís i em veuré obligat a dir una mentida a la que no em penso comprometre. Serà barat. Ben segur.